Kışlık Sokak Stilleri | Ocak

    Baktım ki yazı getiremiyorum bulunduğumuz mevsime ayak uydurmanın yollarına bakayım dedim:) Kış mevsimi şık olmanın zor olduğu bir mevsimdir. Çünkü birinci güdü insanın kendisini soğuktan korumasıdır. Bir de parça sayısı arttıkça şıklığı korumak zorlaşabilir. Ben her zaman derim şıklığın mevsimi bahar aylarıdır.( tercihim ilkbahar:) ) Vücudumuzu sıcaktan ya da soğuktan korumak zorunda kalmayız. Dolayısıyla kıyafetlerin direkt görselliğine yönelebiliriz. Fakat unutmayalım ki, stil sahibi bir kadın her zaman şık görünür.  Ben de bugün soğuğa aldırış etmeden şık ve stil sahibi görünmenin yollarını gösteren ilham verici bir post hazırladım sizin için. Görsellere bakın ve kar kış demeden stil sahibi görünen bu hanımları örnek alın:) İşte ilham verici sokak stilleri:)

    Kaynak:lookbook.nu
    
Bu yazı 2013 kışlık sokak stilleri, 2013 winter street styles, ilham veren stilller, inspiration street styles, kış stilleri, Sokak Modası, sokak stilleri, stil örnekleri, street fashion içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kışlık Sokak Stilleri | Ocak için 4 cevap

  1. Adnan Güney dedi ki:

    Merhaba ;Blog resimlerinizde, kayıt durumunda iken, tıklandığında özellikler kısmına açıklama girerseniz.Google Görsellerde aramalarda Dinamik blogunuzda okuyucu kitelesini %15 arttırabilirsiniz. Ayrıca Google Kriterlerincede uyum sağlamış olursunuz. SEOBlogunuz güzel. Çok büyük görsel kullanmayın.İlk resmin geniş diğerlertinin orta boy olması blogunuzun hızını arttırır.Görüşmek üzere.Kolay gelsin.

  2. Önerileriniz için teşekkür ederim, söylediklerinizi yaptım. Size de kolay gelsin..

  3. MadamB Fashion dedi ki:

    Ayy nefis gözüküyor hepsi🙂 Tam ilhamlık olmuş cidden.

  4. Dimi ne güzel kombinler yapmışlar..🙂 Beğenmene sevindim:)

Bir Cevap Yazın

